Του Δημήτρη Καζάκη
Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να υποστούμε όλοι λοβοτομή και να χάβουμε αμάσητο με το στόμα ορθάνοιχτο, όπως συνηθίζουν οι πνευματικά ευνουχισμένοι, οποιαδήποτε «σοφία» εκπορεύεται από τον Ύψιστο. Έλεος. Άλλο σεβασμός στο πρόσωπο κι άλλο μουνουχισμένος αυλοκόλακας σε διατεταγμένη υπηρεσία. Πόσο αξιοπρεπές και αξιοθαύμαστο είναι για κάποιον με την εμβέλεια και το όνομα ενός Θεοδωράκη να τον υπηρετούν – στην κυριολεξία – τέτοιες ασημαντότητες; Ιδιαίτερα όταν αυτοί μιλούν εξ ονόματος του κ. Θεοδωράκη που ο λόγος του, ακριβώς λόγω της ιστορίας του, έχει βαρύνουσα σημασία; Κι έτσι, ωιμέ, υπέπεσα στην βαρύνουσα έως μοιραία αμαρτία να ασκήσω κριτική στις «προτάσεις» που εξέθεσε ο ίδιος ο κ. Θεοδωράκης σε συνέντευξή του προκαλώντας την μήνιν των παρατρεχάμενων. Ουδείς αναμάρτητος, όπως θα είπε κι ο Σαμαράς μπροστά στην Μέρκελ.
Στις 6/12/2012 δημοσιοποιήθηκε κείμενο που υποτίθεται ότι απαντά στα ερωτήματα που έθεσα στον κ. Θεοδωράκη με δικό μου κείμενο, υποστηρίζοντας ότι οι προτάσεις του – ανεξάρτητα από τις προθέσεις του ίδιου του κ. Θεοδωράκη – ακολουθούν την πεπατημένη της εθνικής μειοδοσίας που συντελείται στις μέρες μας και στήνουν μια μεγάλη παγίδα στον λαό και την χώρα. Όποιος διάβασε το δικό μου κείμενο, γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν αμφισβήτησα τις καλές προθέσεις, ούτε τις ιστορικές περγαμηνές, ή τον πατριωτισμό του κ. Θεοδωράκη. Κι αυτό δεν το έκανα από αβρότητα. Ούτε έχω ανάγκη να προσκυνώ άγια εικονίσματα κανενός είδους. Στο πρόσωπο του κ. Θεοδωράκη τιμώ τόσο την προσωπική ιστορία του, όσο και την ιστορία αγώνων ενός ολόκληρου λαού, που αναγκαστικά το όνομα του κ. Θεοδωράκη είναι αδιάρρηκτα συνδεδεμένο.
Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να υποστούμε όλοι λοβοτομή και να χάβουμε αμάσητο με το στόμα ορθάνοιχτο, όπως συνηθίζουν οι πνευματικά ευνουχισμένοι, οποιαδήποτε «σοφία» εκπορεύεται από τον Ύψιστο. Έλεος. Άλλο σεβασμός στο πρόσωπο κι άλλο μουνουχισμένος αυλοκόλακας σε διατεταγμένη υπηρεσία. Πόσο αξιοπρεπές και αξιοθαύμαστο είναι για κάποιον με την εμβέλεια και το όνομα ενός Θεοδωράκη να τον υπηρετούν – στην κυριολεξία – τέτοιες ασημαντότητες; Ιδιαίτερα όταν αυτοί μιλούν εξ ονόματος του κ. Θεοδωράκη που ο λόγος του, ακριβώς λόγω της ιστορίας του, έχει βαρύνουσα σημασία; Κι έτσι, ωιμέ, υπέπεσα στην βαρύνουσα έως μοιραία αμαρτία να ασκήσω κριτική στις «προτάσεις» που εξέθεσε ο ίδιος ο κ. Θεοδωράκης σε συνέντευξή του προκαλώντας την μήνιν των παρατρεχάμενων. Ουδείς αναμάρτητος, όπως θα είπε κι ο Σαμαράς μπροστά στην Μέρκελ.
Η «απάντηση» που εισέπραξα με ξάφνιασε περισσότερο από τις «προτάσεις» του κ. Θεοδωράκη. Κάποια άγνωστη και ανώνυμη «επιτροπή ιδεολογίας της Σπίθας» προσπάθησε να μου απαντήσει με ένα χυδαίο κείμενο που ξεκινά ως εξής: «Σε ένα παραλήρημα αντι-Θεοδωρακισμού, ο κ. Δημήτρης Καζάκης διαστρεβλώνει, όπως συνηθίζει, το λόγο του Μίκη Θεοδωράκη, προκειμένου να αυτοπροβληθεί. Τολμά να αμφισβητεί τη δημοκρατικότητα, την αγωνιστικότητα και τον πατριωτισμό του Μίκη Θεοδωράκη. Καθώς δεν κατανοεί την πολιτική του σκέψη, με ένα δαιδαλώδη και ακατάληπτο λόγο, θέτει προβοκατόρικα ρητορικά ερωτήματα.»
Προφανώς το εν λόγω κείμενο έχει σαν αποστολή όχι να απαντήσει σε μένα, αλλά στα δικαιολογημένα ερωτηματικά των ελάχιστων πλέον μελών και φίλων που έχουν απομείνει στη Σπίθα, αλλά και των χιλιάδων άλλων αγωνιστών που τρέφουν σεβασμό στο πρόσωπο του κ. Θεοδωράκη και δεν περίμεναν τέτοιες «προτάσεις» από κάποιον που έχει συνδέσει το όνομά του με τους αγώνες του λαού για δημοκρατία, εθνική ανεξαρτησία και κοινωνική δικαιοσύνη. Γι’ αυτό και δεν με ξαφνιάζει προσωπικά αυτή η χυδαιολογία. Δεν προσπαθούν να απαντήσουν, αλλά να πωρώσουν και να φανατίσουν τυφλούς οπαδούς. Δεν θα ακολουθήσω το μονοπάτι τους. Ποτέ δεν μπόρεσα να ακολουθήσω το ύφος και το ήθος αυλοκολάκων, εκείνων δηλαδή των σκουληκιών που ζουν στην σκιά μεγάλων ονομάτων προκειμένου να επιβιώσουν. Έτσι ή αλλιώς, όποιος με σώας τα φρένας και με ανοιχτό μυαλό διαβάσει το δικό μου κείμενο, μπορεί από πρώτο χέρι να διαπιστώσει αν πρόκειται για «παραλήρημα», για «διαστρέβλωση» και φυσικά για διάθεση «αυτοπροβολής».
Απλά θα ήθελα να πω σ’ αυτούς τους ανώνυμους λιβελογράφους τα εξής: Ποτέ δεν ήμουν «Θεοδωρακικός» για να γίνω «αντι-Θεοδωρακικός». Ο σεβασμός σε ένα ιστορικό πρόσωπο, δεν σημαίνει λατρεία θρησκευτικού συμβόλου. Επίσης δεν γνωρίζω πότε ντύσατε τον κ. Θεοδωράκη με την τιάρα του πάπα ώστε να διεκδικήσετε εξ ονόματός του το «αλάθητο του πάπα». Αυτό σας κάνει ουλτραμοντάνους – όπως χαρακτήριζαν τις αντιδραστικές πολιτικές δυνάμεις του παπισμού που κράδαιναν το «αλάθητο του πάπα» και μ’ αυτό έκαιγαν στην αιώνια πυρά οποιονδήποτε επικαλούνταν την κοινή λογική. Τώρα τι σχέση έχουν οι ουλτραμοντάνους με τους δημοκράτες πατριώτες, αυτό το αφήνω να το σκεφτείτε μόνοι σας. Πάρτε το σαν ένα είδος «δουλειάς για το σπίτι», μιας και λέτε ότι είστε «επιτροπή ιδεολογίας της Σπίθας». Καταλαβαίνω ότι απευθύνεστε στους ομοίους σας, αλλά υπάρχουν και όρια. Κι εσείς τα όρια του γελοίου και της κοινής λογικής τα έχετε υπερβεί προ πολλού.
Τέλος, απ’ όσα γνωρίζω οι ανώνυμοι λίβελλοι δεν ανήκουν στις δημοκρατικές παραδόσεις του λαού μας, ούτε του κινήματος που πάλεψε για την εθνική και κοινωνική απελευθέρωση αυτής της χώρας. Οι αντιπαραθέσεις και οι πολεμικές πάντα γίνονταν επώνυμα. Όσο ανελέητες κι αν ήταν. Οι αληθινοί δημοκράτες και πατριώτες αγωνιστές θεωρούσαν πάντα ανάξιο να κρύβονται πίσω από τίτλους «επιτροπών» και στην σκιά μεγάλων ονομάτων. Ότι ήθελαν να πουν το έλεγαν ανοιχτά και επώνυμα. Αυτοί που κρύβονταν πάντα στην ανωνυμία ήταν οι κουκουλοφόροι, οι πράκτορες και οι προβοκάτορες.
Τι κρίμα για έναν Θεοδωράκη να αναλαμβάνουν την «υπεράσπισή» του κάποιοι που δεν τολμούν να αντιπαρατεθούν ούτε καν υπογράφοντας επώνυμα τον λίβελό τους, αλλά υιοθετούν το ύφος και το ήθος των παλιών κουκουλοφόρων. Γιατί άραγε; Μήπως γιατί η αληθινή αποστολή τους δεν είναι να υπερασπιστούν, όπως λένε, τον κ. Θεοδωράκη, αλλά βάζοντας μπροστά το όνομά του να υπερασπιστούν τους υποβολείς των «προτάσεων»; Μήπως πρόκειται για κοινά τσιράκια των διαφόρων Εμφιετζόγλου και άλλων «πατριωτών» της τσέπης που έχουν πλευρίσει τον κ. Θεοδωράκη και επιθυμούν διακαώς να τον χρησιμοποιήσουν για τις δικές τους δουλειές; Αυτοί άλλωστε δεν εισηγήθηκαν τις «προτάσεις», που τελείως άστοχα υιοθέτησε ο κ. Θεοδωράκης, αδικώντας κατάφωρα τον ίδιο και το όνομα που φέρει; Πάντως αυτό είπε ο ίδιος ο κ. Θεοδωράκης στην συνέντευξή του.
Μήπως λοιπόν αυτοί που στην πραγματικότητα ανησύχησαν είναι όσοι έχουν πλευρίσει τον κ. Θεοδωράκη για τα δικά τους ιδιοτελή συμφέροντα και φοβήθηκαν μπας και τα επιχειρήματα του δικού μου κειμένου υπομονεύσουν τις δικές τους «προτάσεις»; Μήπως γι’ αυτό έγινε όλη αυτή η φασαρία; Αυτό εξηγεί και το γεγονός ότι το κείμενο της «επιτροπής ιδεολογίας της Σπίθας» δεν απαντά σε κανένα από τα ερωτήματα, ή τα επιχειρήματα του δικού μου κειμένου, αλλά τα προσπερνά με αφορισμούς. Αυτό εξηγεί και το γεγονός της ανωνυμίας του λιβελογράφου. Που να τολμήσει να αντιπαρατεθεί επωνύμως και ανακαλύψει ο κόσμος ότι πρόκειται για κάποιο γνωστό τσιράκι του κάθε κ. Εμφιετζόγλου που το σινάφι του λεηλάτησε ανελέητα, αλλά εντελώς πατριωτικά, αυτή την χώρα και τώρα εισηγείται «προτάσεις» για την «διάσωσή» της.
Τα τσιράκια λοιπόν που αυτοονομάστηκαν «επιτροπή ιδεολογίας της Σπίθας» με προκαλούν ως εξής: «Κύριε Καζάκη, κατά την προσφιλή σας τακτική, και αυτό είναι άξιον ερεύνης, δημιουργείτε για πολλοστή φορά γκρίζα δημοσιογραφία, χωρίς στοιχεία τεκμηρίωσης. Γι' αυτό απαντείστε ευθέως : Από πού αντλείτε την είδηση ότι “οι ΗΠΑ πριμοδοτούν αδρά επιστήμονες και μη ώστε να αναδείξουν την ΑΟΖ ως πρώτιστο μέλημα, ως κυρίαρχο ζήτημα που επισκιάζει την ανοικτή πληγή των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας, την οποία οι ίδιες την άνοιξαν και την συντηρούν δια μέσου της τουρκικής αδιαλλαξίας”.»
Προφανώς οι «ιδεολόγοι» της Σπίθας δεν έχουν πάρει χαμπάρι την είδηση ότι οι δικοί τους εισηγητές περί ΑΟΖ είναι παράλληλα και σύμβουλοι του κ. Σαμαρά για το ίδιο θέμα. Ούτε βέβαια πήραν χαμπάρι την δήλωση Μεϊμαράκη περί του Αιγαίου ως «ελεύθερης θάλασσας», δηλαδή ως θάλασσας χωρίς κυριαρχικά δικαιώματα. Όπως επίσης δεν φαίνεται να πήραν χαμπάρι τις δηλώσεις του ίδιου του Σαμαρά, από την εποχή των προγραμματικών της δικής του συγκυβέρνησης, ότι θα προχωρήσει σε άνοιγμα του ζητήματος της ελληνικής ΑΟΖ. Μπορεί κάποιος από τους φωστήρες της «επιτροπής ιδεολογίας της Σπίθας» να συνδέσει τις τελείες για να δει την εικόνα, ή θα πρέπει να καλέσουμε ένα παιδάκι του δημοτικού να τους εξηγήσει τι είναι αυτό που βρίσκεται στην σκεπή και κάνει νιάου-νιάου;
Όσο για τον ρόλο των ΗΠΑ δεν απαιτώ από τους «ιδεολόγους» της Σπίθας να γνωρίζουν για τις αναλύσεις του Council on Foreign Relations, ούτε άλλων think-tank της υπερατλαντικής συμμάχου, που ζητούν τα τελευταία χρόνια κοινή ΑΟΖ Ελλάδας-Τουρκίας προκείμενου να ξεπεραστούν οι τριβές αναμεταξύ τους για ξεπερασμένα ζητήματα όπως είναι τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας. Το γεγονός ότι δεν τα γνωρίζουν όλα αυτά δεν μας εκπλήσσει. Όταν μορφώνεσαι και μάλιστα «ιδεολογικά» από κλασσικά εικονογραφημένα, ή φωτορομάντζα, είναι αλήθεια ότι θα υστερείς λίγο ως προς την ενημέρωσή σου.
Όμως ακόμη κι αν όλα αυτά δεν ίσχυαν. Ακόμη κι αν δεν είχαν την δυνατότητα να διαβάσουν, π.χ., το βιβλίο του Δημήτρη Μυλάκα για την Απόρρητη Ιστορία του Αιγαίου, εκδόσεις Ποντίκι, ώστε να γνωρίζουν για το τι επιδιώκουν οι ΗΠΑ, κοινή λογική δεν διαθέτουν; Όταν προτείνεις ανακήρυξη εδώ και τώρα της ΑΟΖ με όλα τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας στον αέρα, σε ξηρά και θάλασσα και μάλιστα με εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας στους δανειστές της ευρωζώνης, τι σημαίνει αυτό; Και μάλιστα ποιος το προτείνει; Μια κυβέρνηση δήθεν «εθνικής σωτηρίας», η οποία θα έχει ορκιστεί πίστη στο ευρώ, το ΝΑΤΟ και την ΕΕ, δηλαδή στους σφαγείς του ελληνικού λαού. Τι σημαίνουν όλα αυτά στην πράξη; Στην καλύτερη περίπτωση υποδηλώνουν την πρόθεσή σου να οριοθετήσεις το οικόπεδο Ελλάδα για να το πάρουν οι δυνάμεις κατοχής στο όνομα του χρέους. Γιατί η «επιτροπή ιδεολογίας της Σπίθας» δεν απαντά σ’ αυτό και ψάχνει να βρει σκιάχτρα; Διαθέτει κοινή λογική, ή θα πρέπει πάλι να συμβουλευθεί κάποιο πιτσιρίκι του δημοτικού για να της εξηγήσει τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια;
Επίσης, πώς θα πρέπει να ονομάσουμε, να χαρακτηρίσουμε βρε αδερφέ, αυτόν που υποστηρίζει μια τέτοια πρόταση της ΑΟΖ; Δημοκράτη πατριώτη, ή πεμπτοφαλλαγγίτη των δυνάμεων κατοχής, δηλαδή της ΕΕ και του ΝΑΤΟ; Μήπως γι’ αυτό ρε καλόπαιδα πήγατε να κρυφτείτε πίσω από το όνομα Θεοδωράκης; Για να χρησιμοποιήσετε την δική του ιστορία, το δικό του πατριωτικό εκτόπισμα, ώστε να μην φανεί το φαιοπράσινο χρώμα των δικών σας «προτάσεων»;
Ωστόσο, οι φαιοπράσινοι ανώνυμοι της «επιτροπής ιδεολογίας της Σπίθας» συνεχίζουν για να με εγκαλέσουν: «Οι επιστήμονες, δεν έχουν όνομα; Οι “και μή” ποιοί είναι; Γιατί τέτοιου είδους δημοσιογραφία και πληροφόρηση, θυμίζει ολίγον από σαλάτα και οι πολιτικές σαλάτες, κ. Καζάκη, είναι το πρώτο πιάτο του συστήματος. Είναι λογικό να σας τρομάζει και εσάς και την Deutsche Bank, γιατί μερικά πράγματα σε αυτή τη χώρα πάνε πακέτο...» Μπορεί αγαπητοί νοσταλγοί των κουκουλοφόρων στον κόσμο του γαιοασπάλακα όπου κατοικοεδρεύετε να μην το γνωρίζετε, αλλά η πολεμική δεν γίνεται ενάντια σε πρόσωπα, αλλά ενάντια σε θέσεις και απόψεις. Για μένα οποιοσδήποτε, επιστήμονας και μη, που υποστηρίζει την «ανακήρυξη» της ΑΟΖ με τον τρόπο που την προτείνεται εσείς είναι είτε πράκτορας, είτε ανόητος που αρνείται να αντιληφθεί σε ποια κατάσταση βρίσκεται η χώρα και από τι απειλείται ο λαός της. Είναι αρκετά καθαρό για εσάς, ή θα πρέπει να το ζωγραφίσω; Με αφήνει παγερά αδιάφορο το ποιος είναι, ποιο είναι το όνομά του, ή ποιες περγαμηνές κομίζει. Δεν είμαι αγράμματος σαν κι εσάς για να λατρεύω ακαδημαϊκούς τίτλους, κατά το χαρυκλινικό «πω-πω μόρφωση ο π..!», αλλά ένας κοινός άνθρωπος που γνωρίζω να χρησιμοποιώ την κοινή λογική.
Τώρα αν οι δικές μου «πολιτικές σαλάτες», είναι «το πρώτο πιάτο του συστήματος», προφανώς έχετε κάνει λάθος που απευθύνεστε. Δεν είμαι εγώ που προτείνω αυτές τις άθλιες «προτάσεις» υποδούλωσης της χώρας διαμέσου της ΑΟΖ, αλλά οι δικοί σας «επιστήμονες», οι οποίοι απ’ ότι φαίνεται έχουν διακεκριμένες θέσεις στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ για να προωθούν έτσι ξεδιάντροπα τις θέσεις αυτών των ευαγών ιδρυμάτων. Επομένως, εσείς οφείλετε να πείτε ποιοι είναι οι επιστήμονες που σας πλάσαραν αυτές τις «προτάσεις» κι όχι εγώ. Για μένα τα πράγματα είναι πιο απλά. Οι «προτάσεις» και οι ολέθριες συνέπειες για την χώρα και τον λαό με νοιάζουν κι όχι οι ολέθριοι τύποι που κρύβονται πίσω από αυτές.
Όσο για τον συνειρμό με την Deutsche Bank δεν τον κατάλαβα. Συγχωρέστε μου το χαμηλό IQ, δεν είμαι ο πιο «έξυπνος άνθρωπος στον κόσμο» για να προτείνω το χαντάκωμα του λαού και των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας με άλλοθι την ΑΟΖ, γι’ αυτό και δεν κατάλαβα τον συνειρμό. Εννοείται ότι είμαι πράκτορας της Deutsche Bank και υποστηρίζω ότι κι αυτή; Προφανώς στο τελευταίο φωτορομάντζο απ’ όπου ενημερώνεστε δεν είχε την έκθεση της Deutsche Bank, γι’ αυτό και ας μου επιτρέψετε να σας διαφωτίσω. Αν φυσικά κάτι τέτοιο είναι δυνατό. Η έκθεση της Deutsche Bank βγήκε για να υποστηρίξει τις δικές σας προτάσεις. Λες και γράφτηκε από τους δικούς σας «επιστήμονες». Ίσως και όντως να γράφτηκε. Διότι ισχυρίζεται όλες αυτές τις ανοησίες περί τεράστιων αποθεμάτων σε μια περιοχή όπου δεν έχουν γίνει ούτε καν οι στοιχειώδεις γεωφυσικές έρευνες. Προσωπικά δεν γνωρίζω τι υπάρχει εκεί, ούτε κανένας από τους σοβαρούς ειδικούς γνωρίζει, πέρα από κάποιες ενθαρρυντικές ενδείξεις που έχουν εντοπιστεί και κάνουν αναγκαία την συστηματική γεωφυσική έρευνα. Επομένως γιατί η Deutsche Bank πλασάρει παντελώς αβάσιμες εκτιμήσεις για τεράστιας αξίας κοιτάσματα; Ο λόγος είναι απλός γιατί τα κατοχικά συμφέροντα που αντιπροσωπεύει θέλουν την οριοθέτηση της ΑΟΖ για να καρπωθούν τα οικεία οικόπεδα με όρους αποικιοκρατίας. Γι’ αυτό και σιγοντάρουν τους ίδιους «επιστήμονες» απ’ όπου, καθώς φαίνεται, παίρνεται κι εσείς τις «προτάσεις» σας για ΑΟΖ. Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβει κανείς, ή χρειάζεται πάλι η συνδρομή του μαθητή από το δημοτικό;
Το επίπεδο βέβαια «επιστημονικής» γνώσης που διαθέτουν οι ανώνυμοι της «επιτροπής ιδεολογίας της Σπίθας» φαίνεται από το παρακάτω: «Αναρωτιέστε τί είναι η ΑΟΖ; Αποκαλείτε την αποκλειστική οικονομική Ζώνη, ως νέο μαντζούνι; Επειδή δεν είμαστε γιατροί και δεν ασχολούμαστε με γιατροσόφια, σας απαντάμε με πολιτικούς όρους: Αυτό που εσείς αποκαλείτε ως νέο μαντζούνι, αναγνωρίστηκε διεθνώς για πρώτη φορά το 1982. Η Ελλάδα δεν έχει ορίσει ακόμα ΑΟΖ με καμιά γείτονα χώρα, αν και έχει το δικαίωμα να το πράξει, σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο της θάλασσας και τη Διεθνή Νομοθεσία. Κύριε Καζάκη, οι υποτελείς των συμφερόντων – στους οποίους δεν τολμάτε να αναφερθείτε - ευχαριστούσαν μονίμως τους Αμερικάνους και δημιουργούσαν καθημερινά Ίμια. Η πατριωτική κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας που θα εκλέξει η πλειοψηφία του ελληνικού λαού, θα κάνει πράξη την θέσπιση της ΑΟΖ. Η οριοθέτηση είναι άλλο θέμα, που αφού αποκτήσετε την διπλωματική γνώση βάσει του Διεθνούς Δικαίου, θα μπορέσουμε ευχαρίστως να το συζητήσουμε. Στην αοριστία και στον κυκεώνα των πολιτικών ύβρεων που εξαπολύετε στο πρόσωπο του Μίκη Θεοδωράκη, απαντά η ίδια σας η πρακτική.»
Τελικά θα χρειαστούμε οπωσδήποτε την συνδρομή όχι μαθητή του δημοτικού, αλλά τροφίμου του νηπιαγωγείου. Είπαμε ότι η ΑΟΖ δεν ανακηρύσσεται μονομερώς από μια χώρα. Τι απαντάνε οι «ιδεολόγοι» της Σπίθας; Άστα να πάνε. Είπαμε ότι μια χώρα δηλώνει ότι προτίθεται να οριοθετήσει την ΑΟΖ της και έτσι ξεκινά ένα κύκλο διαπραγματεύσεων με τις όμορες χώρες που θα καθορίσουν τα όριά της. Τι απαντάνε οι «ιδεολόγοι»; Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. «Η πατριωτική κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας που θα εκλέξει η πλειοψηφία του ελληνικού λαού, θα κάνει πράξη την θέσπιση της ΑΟΖ,» μας λένε με στόμφο ξεπεσμένου ηθοποιού της τραγωδίας. Κι εμείς τους λέμε κάτι πολύ απλό: Η Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας από την στιγμή που θα δώσει όρκο πίστης και υποταγής, όπως θέλετε, στους δανειστές, στο ευρώ, την Ε.Ε. και το ΝΑΤΟ, όχι μόνο πατριωτική δεν θα είναι, αλλά ξεκάθαρα κατοχική, κυβέρνηση δωσίλογων. Όπως οι κυβερνήσεις Τσολάκογλου, Λογοθετόπουλου και Ράλλη στην παλιά κατοχή. Παρεμπιπτόντως, και αυτές αυτοχαρακτηρίζονταν «εθνικής σωτηρίας». Μια τέτοια λοιπόν κυβέρνηση την μόνη ΑΟΖ που μπορεί να οριοθετήσει είναι αυτή που συμφέρει την ΕΕ και το ΝΑΤΟ για να παραδοθεί στις δυνάμεις κατοχής και στα αρπαχτικά των αγορών. Σ’ αυτό έχετε να πείτε τίποτε, ή θα σκούζετε σαν μουνουχισμένες χοιρομάνες;
Όσο για όλα τα υπόλοιπα, εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι όντως η πράξη δείχνει το ποιόν του καθενός και να επαναλάβω προς πάσα κατεύθυνση αυτό που ξέρουν πολύ καλά οι παλιοί αγωνιστές: Τα στερνά τιμούν τα πρώτα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου